בזכות שיתוף פעולה של דואר ישראל עם ענק הסחר המקוון עלי אקספרס בחודש הקרוב יוצע מגוון רחב של תחפושות לקונים הישראלים
ענק הסחר המקוון הסיני עלי אקספרס Ali Express הודיע השבוע על שיתוף פעולה עם דואר ישראל לשירות מהיר של הזמנת תחפושות לקראת פורים. מתברר כי בחודש הקרוב יוצע מגוון רחב של תחפושות לקונים הישראלים עם שירות אקספרס e-packet (מוכר בישראל גם כאקו פוסט), אשר יאפשר לראשונה מעקב אחר ההזמנה מסין ומסירה מהירה של הפריטים בתוך שלושה ימים מנחיתתם בישראל. לטובת הגולש הישראלי בנתה Ali Express עמוד נחיתה ייעודי בעברית עם ממשק ייחודי, אליו ניתן להיכנס מאתר דואר ישראל.
בשמת שדה, סמנכ"לית השיווק, השירות והמכירות בדואר ישראל אמרה: "עלי אקספרס הוא אתר הסחר המקוון המועדף על הציבור הישראלי לצד ebay ,next ואמזון. עד כה מרבית הפריטים שהוזמנו מסין לא היו מנוטרים, כך שלא ניתן היה לעקוב אחריהם, ומשך חלוקתם היה בדומה לפריט דואר רגיל. כעת, כאשר תוזמן התחפושת, הלקוח יוכל לבצע מעקב אחר המשלוח באתר דואר ישראל ולקבל אותו בשירות אקספרס, בדומה לקבלת פריטים מאתר next הבריטי".
שדה ציינה עוד כי השילוח מסין אינו ישיר, ולכן לוקח כמספר שבועות עד שהפריטים המוזמנים מסין נוחתים בישראל, לכן היא ממליצה להקדים ולהזמין תחפושות כבר כעת, כחודש וחצי לפני פורים.
עוד הוסיפה שדה: "שיתוף הפעולה עם עלי אקספרס יאפשר לבחון האם ניתן יהיה למסור בעתיד פריטים נוספים מהאתר בשירות אקספרס מנוטר, תוך קיצור משמעותי של זמני ההמתנה לפריטים מסין".
מסקר שערכה דואר ישראל בנובמבר לקראת חגי הקניות הבינלאומיים, באמצעות "מכון שילוב I2R", נמצא כי 20 אחוז מהקונים ברשת מתכוונים להזמין תחפושות לפורים מאתרים בחו"ל.