לאורך 60 מטרים, יוצבו 56 מקררים, ובהם כ-2900 בקבוקי גולדסטאר
חברת 'טמפו' החליטה להשקיע כמיליון שקל בפרסומת יוצאת דופן שתקבל את פני המבקרים בנתב"ג. לאורך 60 מטרים, יוצבו 56 מקררים, ובהם כ-2900 בקבוקי בירה.
ניר גל, מנהל השיווק של חטיבות הבירה והיין ב'טמפו' מסר כי בחברה "גאים ליצור מיצג שטרם נראה כמותו בישראל. בירה גולדסטאר היא אייקון ישראלי ואחד המותגים שהכי מתגעגעים אליו כשנמצאים בחו"ל. רצינו להכין לנוסעים השבים הפתעה בדמות מקרר ענק שתזכיר להם כמה טוב לחזור לישראל ולשתות בירה גולדסטאר קרה".
את הפרויקט הפיקה וביצעה חברת 'ברעם פרסום מקורי בע״מ', בעלת הזיכיון לפרסום בנתב"ג.
גיא ברעם, מנכ"ל החברה אמר כי הם שמחו "להרים את הכפפה יחד עם טמפו וליצור חוויה ייחודית אליה ייחשפו 100% מהנוסעים שיגיעו לישראל. עם פתיחת הקיץ ועונת התיירות, ומאות אלפי הנוסעים שיעברו בו הקיץ, נמל התעופה בן גוריון ממשיך להיות מוקד משיכה למפרסמים רבים שרוצים להיחשף לנוסעים הרבים".