שופרסל משיקה לראשונה בישראל תרכובות מזון לתינוקות במחיר שצפוי להיות זול בהרבה מהמתחרים
חברת שופרסל חברה לענקית התרופות האמריקאית Perrigo כדי להציע ללקוחות הרשת סדרת תרכובות מזון לתינוק במחירים הנמוכים בכ- 30% מהמחירים הקיימים כיון בשוק. היקף מכירות מזון התינוקות בישראל עומד על כ 570 מיליון שקל, השוק נשלט על ידי שני שחקנים דומיננטיים, מטרנה וסימילאק המחזיקות יחד מעל 90% מהשוק ואילו הצרכן הישראלי משלם מחיר גבוה באופן יחסי על תרכובת המזון שלו. ראוי להזכיר ששליטת מטרה וסימילאק התחזקה עוד יותר לאחר פרשת רמדיה שגרמה זעזוע בתחום מזון התינוקות בארץ.
קו המוצרים החדש במותג הפרטי החדש "שופרסל בייבי" כולל מוצרים המבוססים על חלב, תואמים את תקני Codex Alimentarium Commission, נציבות שהוקמה על-ידי ארגון המזון והחקלאות של האו"ם (FAO) וארגון הבריאות העולמי (WHO) במטרה לקבוע תקנים למזון, הנחיות ופרקטיקות לשמירת בריאות הצרכנים ואבטחת מסחר הוגן ברחבי העולם.
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "שופרסל ממשיכה בהובלת מהלכים להורדת יוקר המחיה בישראל. השקת תמ"ל שופרסל baby הינו שיאו של מהלך חסר פשרות בו איכות ובטיחות המוצרים היא העדיפות הראשונה שלנו. בחרנו בחברת Perrigo האמריקאית, בשל מומחיותה בתחום התרופות בכלל וניסיונה הרב בייצור תרכובות מזון לתינוק למעלה מ- 30 שנים וכיום מייצרת עבור מותגים פרטיים מובילים בארה"ב ובעולם כולו. בשל הקשר הישיר עם Perrigo אנחנו יכולים להציע מזון תינוקות במחירים הנמוכים ביותר בישראל ואנחנו מעבירים את ההטבה הזאת ללקוחות.
מנכ"ל פריגו, ג'והן א. הנדריקסון, אמר היום לרגל ההשקה, "אנו נרגשים להכריז על השקת נוסחות התמ"ל שופרסל בייבי, בשלבים 1, 2 ו-3 בשוק הישראלי. ישראל היא שוק עתיר פוטנציאל לפריגו ומדינה שבה כבר יש לנו עובדים רבים. שופרסל היא רשת הקמעונאות הגדולה בישראל והמותג שלה זוכה לאמונם של הורים רבים ברחבי המדינה. הנוסחאות של שופרסל בייבי מספקות איכות גבוהה במחיר שווה לכל נפש".